Jak działamy

System działania firmy jest bardzo prosty. W zależności od rodzaju usługi bądź wybranego pakietu należy się z nami skontaktować za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie. Przedstawiciel firmy przyjedzie do Państwa ustalić harmonogram działań oraz pobierze opłatę na miejscu za pomocą terminala płatniczego, wysyłając od ręki fakturę, rachunek na mail. W przypadku wyboru usług bez pakietowych w formie godzin zadaniowych dla konsjerża opłata jest pobierana tylko w momencie wykorzystania. Zero wykorzystanych godzin = zero kosztów. Oczywiście przed rozpoczęciem jakiejkolwiek współpracy bardzo chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości.

Życzymy sobie i naszym klientom, by współpraca była jak najbardziej czytelna.

 

REGULAMIN USŁUG

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.